Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
Firma EWEXIM nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane użytkowaniem produktów niezgodnym z ich przeznaczeniem i dołączoną instrukcją obsługi.
Jeżeli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji, lub na podstawie dołączonej karty gwarancyjnej naprawiony w jednym z wielu punktów serwisowych producenta wykaz na stronie www.kwazar.com.pl W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.