wyszukiwanie zaawansowane
» Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
Firma EWEXIM nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane użytkowaniem produktów niezgodnym z ich przeznaczeniem i dołączoną instrukcją obsługi.

REKLAMACJA

Jeżeli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy  aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji, lub na podstawie dołączonej karty gwarancyjnej naprawiony w jednym z wielu punktów serwisowych producenta wykaz na stronie www.kwazar.com.pl  W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.


REKLAMACJA DOSTAWY PRODUKTÓW

Przy dostawie przez firmę kurierską
Zalecamy wizualne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera czy opakowanie i produkt(y) nie posiadają uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki - prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego przy kurierze na formularzu który posiada kurier,  i poinformowanie naszej firmy o tym fakcie na adres e-mail bok@ewexim.pl.

W przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowej produktów wymagamy niezwłocznego  poinformowania naszej firmy o tym fakcie e-mail bok@ewexim.pl lub  tel. 503062174

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl